anunturi auto gratuite  
   
Audi Q5
Scor SalonAuto 91/100
Pro
Tehnologie
Tinuta de drum
Performanta motor
Contra
Design "cuminte"
Pret optionale
Consum ridicat

Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro

Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro, date tehnice:

• Tip carburant: Benzina
• Tip motor: 1984 cmc, (FSI+Turbocharger)
• Numar cilindri: 4, linie
• Putere maxima motor: 211 CP
• Putere maxima: 4300-6000 rotatii/ min
• Cuplul maxim motor: 350 Nm
• Rotatii pe minut: 1500-4200 rotatii/ min
• Tip transmisie: Automata, S-Tronic 7 rapoarte
• Tip tractiune: Quattro, 4x4 permanenta
• Dimensiuni anvelope: 235 / 60 R18
• Lungime vehicul: 4629 mm
• Latime vehicul: 1880 mm
• Inaltime vehicul: 1653 mm
• Latime incluzind oglinzile: 2089 mm
• Volum portbagaj: 540 litri
• Volum total: 1560 litri (bancheta rabatata)
• Ampatament: 2807 mm
• Ecartament fata: 1617 mm
• Ecartament spate: 1613 mm
• Numar locuri: 5
• Capacitate rezervor: cca 75 litri
• Masa autovehicul: 1740 kg
• Sarcina utila: 2320 kg
• Masa maxima remorca: 750 kg
• Incarcare plafon: 100 Kg
• Viteza maxima: 222 km/ h
• Acceleratie: 7.2 sec (0-100 km/h)
• Consum combustibil urban: 10.4 (l/100km)
• Consum combustibil extraurban: 7.3 (l/100km)
• Consum combustibil combinat: 8.5 (l/100km)
• Emisii: 197 g/km (max), EURO 5

Pret CIP model testat: 44.801 Euro

In anii ‘80, Audi gândea că cea mai bună modalitate de a menţine stabilitatea maşinii mai ales în viraje, indiferent ca maşina are tracţiune faţa sau spate, este că puterea motorului sa fie transmisă către toate roţile. Aşa a apărut al doilea diferenţial pentru puntea spate si al treilea, interaxial, care distribuia cuplul motor in mod echitabil ambelor punţi.

Dupa 29 de ani, Audi face din quattro un sistem care “gândeşte” şi care se adapteaza stilului de condus al şoferului sau suprafeţei de rulare. In condiţii normale de deplasare, cutia de transfer distribuie puterea către punţile faţa şi spate in proporţie de 40:60, intensificând astfel plăcerea de a conduce. Atunci când este nevoie, transmisia quattro poate livra pana la 65 la suta din putere punţii faţa şi maxim 85 la suta punţii spate.

Quattro a fost excelent pus in valoare de motorul 2.0 TFSI care s-a comportat ideal şi care ne-a impresionat prin cuplu şi putere.
Am urât întotdeauna un diesel pentru zgomotul său, pentru vibraţiile pe care le transmite caroseriei şi mai ales pentru costurile de intreţinere. L-am iubit însa pentru cuplul fantastic care porneşte de la turaţii foarte joase şi mai ales pentru consum.
Am descoperit la TFSI cuplul şi puterea unui diesel, dar care urcă în turaţii mult mai bine, oferind placeri maxime. Am descoperit un sunet aproape inexistent la relanti şi un sunet sportiv undeva intre 3500-4000rpm şi care continua pana la linia roşie de pe turometru. Am redescoperit placerea de a conduce un benzinar dar mai mult am descoperit ce inseamna “Progres prin Tehnologie”

Doar consumul a stat in calea “fericirii absolute”, obţinând o medie de 12l/100km, în condiţiile în care o parte din acest consum se datoreaza dorintei mele de cunoaştere dar şi a faptului că motorul avea doar 618Km parcurşi înaintea acestui drive-test. Oricum, nu cred că în cazul unei valori de achiziţie de peste 50.000 euro se poate pune problema consumului, însa cred ca un stil de condus mai puţin agresiv poate duce la valori rezonabile.

Cutia S-Tronic este una din cele mai bune existente în acest moment, iar tehnologia avansată dual-clutch poate comuta vitezele într-o fractiune de secundă, oferind în acelaşi timp un confort excepţional şi o eficienţa ridicată. Cele şapte trepte de viteză se pot schimba automat sau şoferul are posibilitatea de a selecta manual treapta de viteza dorita comutând în modul manual sau cu ajutorul padelelor de pe volan(opţional).

Poze drive-test

Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro
77 imagini
Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Drive Test Audi Q5 2.0 TFSI Quattro

Stiri Similare

APS Sportec aduce Audi S5 la noi limite
27 Aug 2010
APS Sportec a lansat un nou propulsor pentru Audi S5 Coupe şi Cabriolet.Unitatea V6 de 3.0 litri TSI va lua locul unităţilor V8 şi V6, de 4.2 litri şi 3.0 litri, sub capotele lui S5 Coupe, respectiv S5 Cabriolet.Botezat „Stage One”, pachetul de tuning pentru unitatea V6 3.0 TSI are la bază un nou software pentru unitatea ECU dar şi un filtru de aer optimizat.Cu o putere a motorului de 425 CP şi 520 Nm, Audi S5 atinge 100 km/h în 4.
Senner Tuning tunează Audi A1
27 Aug 2010
Firma germană Senner Tuning a lansat un nou pachet de tuning pentru Audi A1.Specialiştii de la Senner Tuning au început prin echiparea motorului diesel de 1.6 litri cu sistemul ECU, sporind puterea dezvoltată de la 105 CP la 140 CP şi cuplul maxim de la 250 Nm la 310 Nm.
MTM tunează Audi RS5 Coupe
30 Jul 2010
Specialistii de tuning de la MTM au lansat o nouă linie de upgrade-uri pentru Audi RS5 Coupe. Noul software ii permite automobilului german să ruleze cu 303 km/h.Pachetul oferit de MTM include şi un sistem de evacuare personalizat, un set de jante de 19-20 inch cu sau fără distanţiere, precum şi un televizor.Tunerul german a declarat că îmbunătăţirile suspensiilor vor fi realizate într-un viitor apropiat.
Copyright © 2005 - 2024 SalonAuto.ro toate drepturile rezervate. Creat şi găzduit de Eweb Corporate