Noul Renault Megane RS se comercializeaza in Romania |
|
|
Adaugat la: |
1 May 2010 |
|
Vizualizari: |
04324 |
|
Adaugat de: |
Mihai Gorunescu |
Tags: |
renault, megane, rs |
|
|
28 imagini |
|
|
|
Renault Mégane RS - pret de lansare incepand cu 22.600 Euro(TVA inclus)
Renault Mégane RS este unul dintre cele mai de succes modele sportive de pe piata, comercializat in peste 20.000 exemplare in cei 6 ani de productie, iar incepand cu 1 mai 2010, cel mai recent model din gama Renault Sport, Mégane RS, este comercializat si in Romania. Este o sportiva veritabila ce impresioneaza prin motoare extrem de performante, design sportiv si stilat si prin calitate si este apreciat atat de public cat si de specialistii din lumea auto, dovada fiind premiul “Sporting Car of the Year” in 2007 si 2008.
Pentru a se adapta la cererile clientilor, noul Mégane RS este disponibil in doua variante de sasiu: Sport, pentru placerea de a conduce cotidiana si Cup, pentru performante sportive, in special pe circuit. Este echipat cu un motor turbo pe benzina de 2.0 litri, cu o putere de 250 CP, si dispune de tehnologii de ultima generatie, incluzand RS Dynamic Management (un sistem care permite trei moduri ESP) si RS Monitor (telemetrie integrata), pentru un pret de lansare de 22.600 Euro, cu TVA inclus.
Mégane RS pastreaza formele noului Mégane Coupé, adaugand un plus de sportivitate, pentru un design seducator si performante dinamice de top. Designul exterior este completat de calitatea deosebita a materialelor si a finisajelor la interior, si de atentia acordata detaliilor care permit o utilizare cat mai usoara si un confort cat mai ridicat.
Placerea condusului este intarita de o gama larga de tehnologii care fac viata la bord mai usoara si mai confortabila: aer conditionat automat bi-zona, card “maini libere” cu inchidere la distanta, sistem audio “3D sound by Arkamys®” si solutii de conectivitate cu ajutorul prizei RCA sau al optiunii “Plug & music” (USB, Jack).
O noutate pe Mégane RS, sistemul Renault Sport Dynamic Management este un instrument care permite soferului sa-si aleaga nivelul de asistenta electronica la condus, cu trei moduri: “On”, modul automat care intra in functiune la pornirea motorului, si care implica ESP, ASR si AFU activate, “Sport”, cu un ESP mai putin invaziv si “Off”, pentru condus fara asistenta, in special pe circuit. Un alt element inedit pentru aceasta categorie de vehicule este Renault Sport Monitor, un instrument util si eficient pentru cei care vor sa beneficieze de performantele sportive ale masinii. Inspirat direct din tehnologia de competitie, acesta permite transmiterea in timp real a informatiilor, cu ajutorul unor senzori. Informatiile sunt afisate pe ecranul central: indicatori ai nivelului de solicitare pentru principalele organe motrice: presiunea turbo, temperatura uleiului, nivelul de solicitare a franelor; indicatori de performanta a motorului: cuplu, putere; indicatori ai aceleratiilor laterale si longitudinale; cronometru; performanta vehiculului, cu memorare automata a celor mai bune performante.
Noul Mégane RS beneficiaza si de intreaga expertiza Renault in materie de siguranta activa si pasiva, numeroase echipamente ajutand soferul sa anticipeze riscurile: martori pentru centurile de siguranta ale celor 5 locuri, sistem de supraveghere a presiunii pneumatice, proiectoare directionale bi-xenon, senzor de lumina si ploaie, tempomat-limitator de viteza, ESP, AFU (Asistenta la Franarea de Urgenta).
In ceea ce priveste siguranta pasiva, noul Mégane RS dispune de toate tehnologiile care au permis berlinei sa obtina punctajul maxim la testele EuroNCAP (5 stele si 37 puncte din 37): structura cu deformare programata pentru absorbtia energiei in caz de soc, materiale cu elasticitate extrem de mare si sistemul SPR3 (Renault Protection a treia generatie).
Noul Mégane RS este produs in uzina Renault de la Palencia, Spania, pe aceeasi linie de asamblare ca Mégane berlina, Coupé si Sport Tourer.
Sursa|Renault Romania
Foto|NetCarShow
Adauga comentariu
|
|
1 Sep 2010
Tunerul Anderson Germany a lansat un nou pachet de tuning pentru Mercedes-Benz CL65 AMG Black Edition.Plusul de putere adus pentru motorul V12 este dat de o serie de îmbunătăţiri : un nou software al unităţii ECU, un filtru de aer optimizat, precum şi un sistem de evacuare sport dotat cu catalizator şi amortizor de zgomot.Totalul de putere atins acum de CL65 AMG Black Edition este de 670 CP.
|
|
|
|
25 Aug 2010
Renault Latitude işi va face debutul la Paris, unde va fi prezentată întreaga gamă de motorizări a noului sedan, alături de alte modificări exterioare.
Primele veşti despre Renault Latitude au fost publicate pentru prima data în luna iunie, însă constructorul francez a anunţat astăzi că noul sedan se pregăteşte de lansarea oficială la Salonul Auto de la Moscova.
|
|
|
|
3 Aug 2010
Honda a anunţat deja că noua Honda CR-Z hibrid va fi prezentată la Salonul Auto de la Las Vegas din noiembrie.Specialiştii de la Fortune Motorsports au lucrat împreună cu echipa de la Tjin Edition Roadshow la tunarea bolidului hibrid.Pentru alte informaţii legate de noua Honda CR-Z hibrid va trebui sa aşteptăm data lansării, tot ceea ce ştim este că se va colabora cu numeroase companii, printre care ADV.1, JD Motorsports, MagnaFlow, Shinzo Media şi Street Glow.
|
|