anunturi auto gratuite  
   

Crash Test Skoda Yeti 2009

Crash Test Skoda Yeti 2009
6 imagini | 1 video
Ocupant adult
92
 
Ocupant copil
78
Protectie pietoni
46
 

Rezultate test

Ocupant adult Total: 92 puncte |
  Bine
  Adecvat
  Marginal
  Slab
  Foarte slab
Impact frontal sofer Impact frontal pasager Impact lareral sofer
Ocupant copil Total: 78 puncte |
 
Protectie pietoni Total: 46 puncte |

Protectia Adultilor
Habitaclul a ramas stabil in timpul impactului frontal si potrivit marcajelor manechinului masina ofera o protectie adecvata sau chiar buna pentru toate zonele corpului. Genunchii si zonele femurale sunt bine protejate si Skoda a fost capabila sa demonstreze ca de aceiasi protectie vor avea parte si ocupantii locurilor din spate, indiferent de gabarit, inaltime si pozitie pe scaun. Airbag-urile care au rolul de a protejeaza capul si pieptul in timpul impactului lateral s-au dovedit a fi eficiente. Totusi, airbag-urile nu sunt disponibile ca dotare standard pe modelul testat desi este o cerinta esentiala pentru a putea obtine un punctaj maximal EuroNCAP.  Airbag-urile au ajutat masina sa castige un punctaj maxim in urma impactului cu stalpul lateral. In cazul in care impactul in zona stalpului de sustinere a fost mai mare, rezultatul a scazut simtitor. Protectia oferita impotriva traumatismelor cervicale a primit un rating bun.

Protectia Copiilor
Ambele siluete au fost bine imobilizate de catre centura in cazul impactului lateral, capul fiecaruia fiind protejate de eventualele materiale/parti desprinse in urma socului. Prin actionare unui buton din torpedou airbag-ul pasagerului se dezactiveaza, astfel permite instalarea unui scaun de copil, pozitionat cu spatele spre inainte, pe locul din dreapta soferului. Pericolele instalarii unui scaun pe locul din dreapta soferului fara a dezactiva airbag-ul este explicit descris printr-o eticheta permanent atasate de parasolarul din dreapta.

Protectia Pietonilor
Bara frontala a primit maximum de puncte pentru protectia oferita picioarelor unui pieton. Cu toate acestea, in testele efectuate in afara standardelor EuroNCAP au dezvaluit zone care ofera o protectie mai slaba. Partea frontala a capotei nu a primit nici un punct in urma testelor efectuate. Unele parti ale capotei ofera o buna protectie pentru capul unui pieton, dar zonele in care un adult-pieton ar putea sa se loveasca cu capul, ofera o slaba protectie.

Sisteme de Siguranta
ESP face parte din dotarile standard ale masinii si este disponibila pe majoritatea versiunilor. Un sistem de avertizare centura pentru sofer si pasager face parte din dotarile standard pentru toate versiunile disponibile in Europa.

Copyright © 2005 - 2024 SalonAuto.ro toate drepturile rezervate. Creat şi găzduit de Eweb Corporate