anunturi auto gratuite  
   
Peugeot 308
Scor SalonAuto 75/100
Pro
Spatiu generos
Design reusit
Consum redus
Contra
Cutie viteze
Directie dura
Greutate

Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack

308 este maşina care îmbină cel mai bine stilul, design-ul, manevrabilitatea, protecţia mediului şi calitatea şi nu o spun doar eu ci un juriu care a recompensat în 2007 munca inginerilor francezi cu distincţia “Volanul de Aur”.

Aproape tot ce se gaseşte pe 308 este parcă creat să îţi capteze simţurile şi să îţi încurajeze dorinţa să petreci cât mai mult timp în ea.
In ceea ce priveşte exteriorul, design-ul este înca unul dintre cele mai reuşite existente pe piaţă, un aport în acest sens îl are botul alungit, grila imensă dar şi farurile care se preling parcă spre habitaclu.
Partea din spate este simplă, cu o aliură sportivă aşa cum ne-am învaţat la modelele frantuzeşti (vezi Renault Megane) iar stopurile de culoare roşie se continuă spre habitaclu în acelaşi mod ca în partea frontală.
Acest design este unul specific Peugeot care începe cu “chipul leului” şi care te face chiar şi de la distanţă să nu il confunzi.

Ce mi-a plăcut cu adevărat la acest model este lejeritatea cu care “taie” aerul, parcă pluteşte, senzaţie amplificată şi de insonorizarea perfectă.
Mi-a plăcut sunetul motorului la turaţii mari şi felul în care 308 atacă curbele; spaţiul atât cel din interior cât şi cel pentru bagaje;  modularitatea şi compartimentarea; finisajele, designul tineresc, culoarea îndrazneaţă, sistemul de senzori de parcare, parbrizul panoramic, instalaţia de climatizare dual-zone care lucrează perfect.
Nu mi-a plăcut însa cursa foarte lungă a cutiei de viteze, poziţionarea butonului de limitare a vitezei, lipsa airbag-urilor laterale în dotarea standard dar mai ales direcţia care este foarte dura chiar şi la viteze mici.

Peugeot 308 este un rival adevărat pentru maşinile germane atât prin formele calde şi calitatea materialelor dar şi prin caracteristicile tehnice demne de invidiat.
Un atu suplimentar pentru 308 în acesta perioadă îl reprezintă şi discount-ul pe care Mega Group Timişoara - Concesionar Peugeot - îl oferă la achizitionarea sa, facându-l mai atractiv.

Autor

Mihai Gorunescu

Performanta si Manevrabilitate
Motor Putere, cuplu, timp de raspuns
Zgomot, fiabilitate, anduranta
Cutie de viteze Etajare, pozitie si cursa schimbator
Directie Precizie, control, usurinta in utilizare
Sistem de franare Timp de raspuns, distanta, stabilitate
Tinuta de Drum Tren de rulare, suspensii
Coeficient aerodinamic
Antifonare, zgomot interior
 
Confort si Calitate
Confort Accesibilitate comenzi
Sistem de climatizare
Sistem audio/video/GPS
Scaune fata, sustinere lombara, ergonomie
Scaune spate, spatiu cap, genunchi
Calitate Finisaje, atentie la detalii
Calitate materiale
Paleta coloristica (interior si exterior)
 
Functionalitate si Siguranta
Siguranta Siguranta activa (ABS, ASR, ESP)
Siguranta pasiva (airbag-uri, optimizare impact)
Functionalitate Vizibilitate drum, oglinzi, luneta; Lumini
Utilitate habitaclu, spatii depozitare
Forma, volum, acces portbagaj
 
Buget
Consum Urban/Extraurban/Mixt
Costuri Revizii, piese de schimb
CASCO, asigurare Obligatorie
Valoare Pret de achizitie
Pret de revanzare
 
Nota: 75 din 100

Poze drive-test

Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack
69 imagini
Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack

Stiri Similare

Peugeot 408 sedan în America de Sud
24 Aug 2010
În urma lansării şi începerii producţiei noului sedan 408 în China la începutul acestui an, Peugeot a anunţat luni că a început construirea berlinei compacte la unzina PSA Peugeot Citroen din Palomar, Buenos Aires, Argentina.Noul Peugeot 408 sedan îşi va face debutul în America de Sud, la Salonul Auto de la Sao Paulo, Brazilia, la sfârşitul lunii octombrie.
Noul Peugeot 3008 Hybrid4, primul hibrid diesel
24 Aug 2010
Peugeot va prezenta în premieră mondială primul model hibrid diesel, botezat 3008 Hybrid4.Noul crossover combină unitatea turbo diesel de 2.0 litri, ce transmite roţilor din faţă o putere de 163 CP, cu un motor electric cu tracţiune pe spate.Astfel se obţine un consum de combustibil mai redus decât al hibridul tipic.
Peugeot 207 Millesim se pregăteşte de lansare
1 Jun 2010
  Cu ocazia aniversării a 200 de ani de existenţă a companiei, Peugeot extinde gama 207 cu modelul Millesim 200, care va fi disponibil atât în versiunea sedan, cât şi în versiunea station wagon.Ediţia specială Millesim va avea la dispoziţie două propulsoare pe benzină şi două diesel, ce vor genera între 70 şi 95 cai putere.
Copyright © 2005 - 2024 SalonAuto.ro toate drepturile rezervate. Creat şi găzduit de Eweb Corporate